دانلود پروپوزال آماده: اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
نمونه فرم تکمیل شده و پر شده کارشناسی ارشد و دکتری و پروپوزال رشته های مختلف آماده برای درس روش تحقیق مدیریت، حسابداری، روانشناسی، معماری، عمران، تربیت بدنی، کارآفرینی، پزشکی، علوم سیاسی، شیمی، فیزیک و سایر رشته های دانشگاهی
قسمت هایی از پروپوزال:
۱- بیان مسأله:
یاددهی و یادگیری از دیرباز همیشه موردتوجه خاص بشر بوده است. اما امروزه در قرن بیستویک یادگیری یک عامل راهبردی برای موفقیت افراد و جوامع بشری محسوب میشود. در این قرن،که عصر تغییر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی است دیگر توسعه چرخهای اقتصادی ملاک و هدف اصلی نیست بلکه توسعه و گسترش منابع انسانی[۱] است که ارج و منزلت خود را بهعنوان یک کالای باارزش و استراتژیک در جوامع به ثبت رسانده است. با توجه به شعار جهانی یونسکو وازآنجاییکه محورهای اساسی یادگیری عبارت است از یادگیری برای دانستن، انجام دادن، بودن و باهم زیستن(دلورس[۲] و همکاران،۱۹۹۶،ص۳۷)، آمادهسازی یادگیرنده برای تسلط بر مهارتهای شناختی و رسیدن به یادگیری مادامالعمر یک ضرورت بهحساب میآید. علاوه براثر گذاری انواع یادگیری و کاربرد آنها در آموزش، به دلیل عدمکفایت آموزشهای سنتی و الکترونیکی در پاسخگویی به نیازهای یادگیرندگان، متخصصان تعلیم و تربیت محیط یادگیری جدیدی را ارائه کردند که بتواند با بهرهگیری از نقاط قوت رویکردهای پیشین محیط مناسبی را برای یادگیری ایجاد کند. یادگیری ترکیبی از سال ۲۰۰۰میلادی مطرح گردید اما بطور رسمی در سال ۲۰۰۳ توسط مارش و دیگران به عوان موج دوم آموزش های مجازی مطرح شد(نل مان ۲۰۰۸). و تاکنون باز خوردهای مثبتی ازعملکرد آن در مقالات و پژوهش های خارج از کشور در سطوح مختلف تحصیلی ارائه شدهاست، از جمله: پروتکتر (۲۰۰۳)، بونک و گراهام(۲۰۰۴)، زیمن و گرن(۲۰۰۷)، چو(۲۰۰۹)، تاپورا(۲۰۱۱)، مؤسسه اینوسایت(۲۰۱۱) و مؤسسه کلایتون (۲۰۰۱۴) اما اکثر این پژوهشها در کشور ایران در سطح آموزش عالی یا دبیرستان بوده است، از جمله سعیدپور(۱۳۸۹)، بازرگان و مهرمحمدی(۱۳۸۹)، کرمی(۱۳۹۰)، سیدی(۱۳۹۱).