دانلود پروپوزال آماده فاکتورهای حیاتی موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز گردشگری

این پروپوزال به یکی از شاخه های مهم مدیریت بازاریابی یعنی مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و عوامل موثر بر اجرای موفق آن در زمینه گردشگری را مورد بحث قرار داده است. مقالات متعددی در این زمینه منتشر شده اند و در این پروپوزال نیز به تعدادی از آنها اشاره شده است. محقق می تواند بر اساس این پروپوزال آماده، موضوعی مشابه انتخاب کرده و برای اهداف تحقیقاتی خود از آن استفاده نماید. این پروپوزال شامل روش تحقیق، مول مفهومی، جامعه آماری، روش نمونه گیری و ابزارهای پژوهشی مورد استفاده می باشد. همانطور که ذکر شد در این پروپوزال به بررسی فاکتورهای حیاتی در پیاده سازی موفق CRM پرداخته شده که در ادامه به تشریح مختصری از آن می پردازیم:

اجرای موفق CRM به یک سازمان در بهبود رضایت و وفاداری مشتری، افزایش درآمد و کاهش هزینه های راه اندازی کمک می کند تا به مزایای رقابتی بیشتری نائل گردد. محققین، CRM را به عنوان یک استراتژی تجاری تعریف کرده اند که نتیجه آن، سودآوری، درآمد و رضایت مشتری از طریق سازماندهی مشتریان، توسعه رفتارها و رویکردهای رضایت بخش برای مشتری و اجرای فرآیندهای مشتری محور خواهد بود. فناوری های مرتبط با CRM باید منجر به گسترش چشم انداز مشتری، افزایش دسترسی به مشتریان و تعاملات موثر با آنها گردد. بر اساس تحقیقات انجام شده، شرکت هایی که به استفاده از فرآیندهای CRM روی آورده اند در حال افزایش می باشند و متعاقبا CRM منجر به افزایش درآمد آنها شده است. مدیریت ارتباط با مشتری، مفهومی است که در دهه ۱۹۹۰ پیشنهاد شد. CRM به شرکت ها اجازه می دهد تا در سطح کلی جدیدی با مشتریان خود تعامل داشته باشند و به مزایای تجاری بلندمدتی نائل آیند. این موضوع نیز در زمینه CRM بسیار مهم است که CRM می تواند در بلند مدت بسیار عالی باشد و شرکت هایی که به دنبال نتایج کوتاه مدت آن هستند ممکن است شاهد پیشرفت های چندانی در فعالیت های بازاریابی خود مبتنی بر آن نباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]