پروپوزال آماده حسابداری ارتباط انعطاف پذیری مالی و سرمایه گذاری در بازار بورس

این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری آماده شده و به بررسی ارتباط انعطاف پذیری مالی و تصمیمات سرمایه گذاری با بازده فوق العاده آینده در بازار بورس می پردازد. ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله سنجش متغیرها در قالب یک مدل مفهومی جامع، ارائه جامعه آماری، ارائه ابزارهایی برای گردآوری و تحلیل داده ها و نیز جنبه های نوآورانه پژوهش در این محصول رعایت شده اند. مطالعه این پروپوزال می تواند راهگشای پژوهشگران علاقه مند برای کسب ایده های جدیدی در این حوزه باشد و شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه این پروپوزال می توانید علاوه بر آشنایی با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی، ایده های جدیدی نیز کسب کرده و موضوع مناسبی را برای اهداف دانشگاهی خود انتخاب نمایید. یکی از موضوعات مطرح شده در این پژوهش، “انعطاف پذیری مالی” می باشد که در ادامه به شرح مختصری از آن کفایت می کنیم.

اصطلاح حسابداری انعطاف پذیری مالی برای توصیف توانایی یک شرکت در واکنش به مخارج پیش بینی نشده و فرصت های سرمایه گذاری استفاده می شود. انعطاف پذیری مالی معمولاً با بررسی استفاده از اهرم و همچنین مایملک نقدی یک شرکت، ارزیابی می شود.

شرکت های دارای انعطاف پذیری مالی عالی هم قادر به بقا و دوام در شرایط اقتصادی سخت و همچنین بهره گیری از فرصت های سرمایه گذاری پیش بینی نشده می باشند. شرکت هایی که قادر به واکنش سریع به مشکلات و مخارج پیش بینی نشده نیستند، ممکن است منابع کافی برای بقا در مشکلات اقتصادی درازمدت را نداشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]