> دانلود پروپوزال ارتباط میان چارچوب های ارزش ویژه برند، وفاداری به برند و رضایت مصرف کنندگان

هدفبازاریابی، مدیریت تقاضا از طریق تحریک مشتریان تا رسیدن به بلوغ در نردبان وفاداری سازمان می باشد. امروزه، رضایت مشتری کافی نیست و شرکت ها و سازمان ها نباید تنها به آن اکتفا کنند. آنها باید تضمین کنند که مشتریان راضی آنها، وفادار نیز هستند. در همین راستا، ایجاد روابط بلند مدت و تعاملی با ذینفعان و مهم تر از آن، حفظ مشتریان فعلی می تواند زمینه ساز افزایش سهم شرکت از بازار و سودآوری بیشتر گردد. امروزه سازمان ها به دلیل قرار گرفتن در یک محیط شدیدا رقابتی و نیز توسعه فناوری اطلاعات و دانش مشتریان شان، به دنبال مشتریانی وفادار هستند. این فاکتورها، شرایطی را ایجاد کرده اند که صرفا با داشتن کالاها و محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی نمی توان به موفقیت های طولانی مدت در بازار رسید. مدیران نیز به این واقعیت واقف شده اند که مشتریان به عنوان فاکتورهای حیاتی موفقیت یک سازمان، می توانند مشتریان جدیدی را به سازمان جذب کنند. به طور کلی می تواند گفت که شرکت های بزرگ امروزی سعی دارند تا با طرح یک سری اهداف استراتژیکی، وفاداری مشتریان خود را افزایش دهند. روند رو به رشد محصولات و خدمات و افزایش رقبا حاکی از این است که چیزی به نام کمبود محصولات و کالاها وجود ندارد و آن چیزی که کم است، مشتری است. این دلیلی برای درک اهمیت مشتری می باشد.

صنعت رستوران داری و خدمات غذایی نیز صنعتی بسیار آسیب پذیر می باشد زیرا کیفیت در آن، حرف اول را می زند. بنابراین بررسی معیارها و فاکتورهای تاثیرگذار روی وفاداری مشتری، برای مدیران این صنعت بسیار مهم می باشد و محققین زیادی علاقه مند به تحقیق در این حوزه می باشند. این پروپوزال نیز به این موضوع مهم پرداخته که در نوع خود موضوعی جدید بوده و تحقیقات کمی در این رابطه انجام گرفته است. این همان جنبه نوآور بودن این پژوهش می باشد و می تواند با مطالعه آن، ایده های جدیدتری را استخراج کرد. علاوه بر این، مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]