دانلود پروپوزال ارتباط میزان سواد رسانه ای دانشجویان در استفاده از محیط اینترنت

سواد رسانه ای شامل شیوه هایی است که افراد را قادر می سازد تا به رسانه دسترسی داشته باشند، ارزیابی انتقادانه ای از آن داشته باشند و رسانه را ایجاد کنند. همچنین افراد بر اساس آن بتوانند رسانه های مختلف را از یکدیگر تشخیص داده و تولیدات رسانه ای در حوزه های مختلف را از یکدیگر تفکیک کنند. سواد رسانه ای محدود به یک محیط خاص نیست. انجمن ملی آموزش سواد رسانه ای در ایالات متحده، آن را در قالب توانایی به دسترسی، تحلیل، ارزیابی و خلق همه نوع ابزار ارتباطی تعریف کرده است. آموزش سواد رسانه ای در جهت ارتقای آگاهی از نفوذ و تاثیر رسانه و خلق موضعی فعال در زمینه مصرف و تولید محتوا، ارائه شده است. این آموزش یکی از برنامه های درسی در ایالات متحده و کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده و یک جامعه جهانی بین رشته ای از محققان رسانه نیز در اشتراک گذاری دانش از طریق مجلات علمی در این زمینه، مشارکت دارند. این حوزه آموزشی معمولا از یک مدل آموزشی مبتنی بر پرس و جو استفاده می کند که افراد را تشویق به پرسیدن این سوالات می کند که چه چیزی را تماشا می کنند، می خوانند و گوش می دهند. سواد رسانه ای، ابزارهایی را در اختیار افراد قرار می دهد تا پیام ها را به شکلی منتقدانه، ارزیابی کنند. همچنین فرصت هایی را در اختیار یادگیرندگان قرار می دهد تا مرزهای تجربیات رسانه ای خود را گسترش داده و مهارت های خلاقانه را در ایجاد پیام های رسانه ای خود به دست آورند.

این پروپوزال نیز به بررسی این موضوع پرداخته و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. مطالعه این پروپوزال می تواند زمینه ساز ایده های جدیدی در راستای نگارش پژوهش های مشابه با این موضوع باشد. شما دانشجوی گرامی نیز می توانید با مطالعه این اثر، آشنایی بیشتری با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی یافته و برای نگارش پروپوزال دانشگاهی خود یا ارائه کلاسی درس روش تحقیق از آن استفاده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]