دانلود پروپوزال ارتباط چیدمان هیئت مدیران با ثبات رفتاری در تقسیم سود

تقسیم سود یکی از موضوعات مطرح در زمینه مدیریت سود شرکت می باشد. طرح تقسیم سود، که به طرح تقسیم سود معوق یا DPSP نیز معروف است، طرح و برنامه ای است که به کارمندان سهمی در سود یک شرکت می دهد. تحت این برنامه، یک کارمند، درصدی از سود یک شرکت را براساس درآمدهای سه ماهه یا سالانه آن شرکت دریافت می کند. این روشی بسیار عالی در یک شرکت است تا به کارکنان خود حس مالکیت در شرکت بدهد، اما معمولاً محدودیت هایی در مورد اینکه چه زمان و به چه نحو یک فرد می تواند بدون جریمه این وجوه را برداشت کند، وجود دارد.

یک طرح تقسیم سود، هرگونه طرح بازنشستگی است که مشارکت های اختیاری کارمند را می پذیرد. این بدان معناست که یک طرح بازنشستگی با مشارکت کارکنان، مانند یک ۴۰۱(k) یا چیزی شبیه به آن، یک طرح تقسیم سود، بخاطر مشارکت های فردی است. از آنجایی که کارمند طرح تقسیم سود را تصریح می کند، کسب و کار تصمیم می گیرد که چه میزان را می خواهد به هر پرسنل تخصیص دهد. شرکت هایی که یک طرح تقسیم سود ارائه می دهند، طبق میل خود طرح را تنظیم می کنند، و گاهی در بعضی از سالها، آن مشارکت ها را برابر با صفر می کنند. اما در سال هایی که این مشارکت ها را ایجاد می کنند، یک شرکت باید به یک فرمول مشخص برای تقسیم سود برسد.

این پروپوزال که برای پایان نامه ای تحت همین عنوان آماده شده نیز به بررسی مفاهیم و رویکردهای تقسیم سود و نقش آن در بهبود عملکرد سازمانی پرداخته است. طرح های تقسیم سود، موضوع پژوهشی بسیاری از مقالات داخلی و خارجی بوده و منابع زیادی در این زمینه در دسترس می باشد که در این پروپوزال نیز به تعدادی از معتبرترین آنها اشاره شده است. شما دانشجوی عزیز می توانید با مطالعه این محصول، با ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله ارائه مدل مفهومی، جامعه آماری، روش تحقیق در گردآوری داده ها و ارزیابی داده ها، و نگارش جنبه های نوآورانه پژوهش آشنا شده و موضوع مناسب و مشابهی را برای اهداف تحقیقاتی خود انتخاب نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]