دانلود پروپوزال ارزیابی ارتباط استراتژی های تبلیغاتی، اعتماد و وفاداری به برند با میزان فروش

این پروپوزال به بررسی مفاهیم راهبردهای تبلیغاتی، و اعتماد و وفاداری مشتری در صنعت بیمه پرداخته است و در نگارش آن از منابع جدید فارسی و لاتین از ژورنال های معتبر استفاده شده و در آخر همین پروپوزال به آنها اشاره شده است. دانشجو می تواند با استفاده از این طرح آماده، پروپوزال مشابهی را برای اهداف پژوهشی و دانشگاهی خود آماده نماید. یکی از موضوعات موردی بحث در این مقاله، موضوع استراتژی های تبلیغاتی است که یک شرکت در راستای نیل به اهداف برنامه ریزی شده خود اتخاذ می کند، در ادامه به شرح این موضوع می پردازیم:

تبلیغات، عبارت است از اقدامات و فعالیت های یک شرکت در راستای تاثیرگذاری روی رفتار خرید مصرف کنندگان که با ارائه پیغام های فروش قانع کننده در مورد محصولات و خدمات انجام می گیرد. در طول سالیان گذشته، مطالعات انجام گرفته در زمینه تبلیغات نشان داده اند که استراتژی های تبلیغاتی، به روش های مختلف بر رفتارهای مصرف کنندگان تاثیر می گذارند، به خصوص زمانی که یک شرکت از کالاها و محصولات جدید خود پرده برداری می کند. تبلیغات عبارت است از هدایت افکار و توجهات عمومی به کالایی خاص. استراتژی های تبلیغاتی هدفمند موجب ایجاد تمایز در یم برند با سایر برندها می گردد و شرکت ها را قادر می سازد تا ریسک درک شده مصرف کنندگان را کاهش دهند. هدف از ایجاد و خلق جاذبه های تبلیغاتی، تاثیرگذاری بر نحوه نگرش مشتریان به پیشنهادات شرکت و متقاعد کردن آنها در این مورد است که این پیشنهادات برای آنها سودمند می باشند و در نتیجه و نهایتا تصمیمات خرید مصرف کنندگان تحت تاثیر قرار می گیرد. تبلیغات به انتقال اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات می پردازد و آگاهی از برند را یاجاد می کند. یکی از مسائلی که مصرف کننده ممکن است در خرید یک کالات یا استفاده از خدماتی خاص داشته باشد، نداشتن اطلاعات کافی در مورد آن است. بنابراین شرکت ها می توانند با اتخاذ راهبردها و چارچوب های تبلیغاتی موثر، مشتریان را در اتخاذ تصمیمات صحیح تر یاری نمایند و در همین راستا آموزش هایی را برای آنها ارائه داده و دلبستگی عاطفی آنها را به برند افزایش دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]