دانلود پروپوزال بررسی ارتباط میان فرهنگ و عدالت سازمانی با رضایت شغلی کارمندان

درآمد و امرار معاش هر فردی به واسطه شغلی که دارد، تامین می گردد و در نتیجه، ضروری است که هر فرد، شغلی را داشته باشد که با شخصیت او و نیز نیازهای جامعه سازگار باشد، اگر چنین سازگاری و تطابقی وجود داشته باشد، یک فرد از شغل خود راضی خواهد بود. در واقع، رضایت شغلی، به عنوان یکی از عوامل موفقیت شغلی محسوب شده و کارایی و حس رضایت شخصی را افزایش می دهد. مهم ترین مسائل مدیریت منابع انسانی، درک عوامل انگیزشی کارکنان و بهبود عملکرد آنها در راستای افزایش رضایت شغلی می باشد. رضایت شغلی، یکی از عواملی است که بهره وری را برای منابع انسانی به ارمغان می آورد. بنابراین بررسی عوامل تاثیر گذار بر آن، بسیار مهم و حیاتی است. این پژوهش نیز سعی کرده تا به این پرسش پاسخ دهد که چه ارتباطی میان فرهنگ و عدالت سازمانی با رضایت شغلی کارکنان وجود دارد.

بر اساس مطالعاتی که انجام شده، عدالت سازمانی یکی از عوامل تعیین کننده رضایت شغلی می باشد. در واقع، عدالت سازمانی به معنای درک برابری در سازمان توسط پرسنل بوده که نهایتا نیز منجر به رضایت شغلی می گردد. فرهنگ سازمانی نیز عامل موثر بعدی در این زمینه می باشد. فرهنگ سازمانی، یک مدل مشترک و نسبتا پایدار از اعتقادات و ارزش های اساسی در یک سازمان محسوب می گردد.

این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی در آن رعایت شده است. مفاهیم ارائه شده در این پروپوزال، از موضوعات تحقیقاتی مورد توجه پژوهشگران در زمینه مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی می باشد. مطالعه این محصول می تواند الهام بخش ایده های مطالعاتی جدیدی برای پژوهشگران علاقه مند به این حوزه باشد. شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه این پژوهش، با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی آشنا شده و موضوع مشابهی را برای اهداف دانشگاهی خود انتخاب نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]