دانلود پروپوزال تاثیر ابزارهای بازاریابی اینترنتی بر رفتار خرید مصرف کننده

عنوان فارسی:

نمونه پروپوزال آماده مدیریت  رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان

عنوان انگلیسی:

The relationship of Internet marketing with customers purchase behavior

قیمت :  ۴۵۰۰۰ تومان 

تعداد صفحه: ۲۳  صفحه فایل word

فرضیات پژوهش:

امنیت و اعتماد  بر رفتار خرید مشتریان در اینترنت موثر است.

پیشنهادات ارتقایی  بر رفتار خرید مشتریان در اینترنت موثر است.

سهولت خرید  بر رفتار خرید مشتریان در اینترنت موثر است.

قیمت  بر رفتار خرید مشتریان در اینترنت موثر است.

محیط بازاریابی اینترنتی  بر رفتار خرید مشتریان در اینترنت موثر است.

ویژگی های محصول  بر رفتار خرید مشتریان در اینترنت موثر است.

سر فصل ها:

بیان مساله:

اهمیت و ضرورت پژوهش:

تعریف واژه ها و اصطلاحات:

پیشینه پژوهش:

اهداف

فرضیات

متغیر های تحقیق

متغیر های مستقل

متغیر های وابسته

قلمرو تحقیق

مدل مفهومی تحقیق

جمعیت مورد مطالعه:

حجم نمونه و روش نمونه گیری

 روش اجرای طرح:

شیوه گردآوری اطلاعات:

 ابزار گردآوری اطلاعات:

روش تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی آماری:

منابع و مأخذ:

بازاریابی اینترنتی که با نام های دیگری چون بازاریابی آنلاین و بازاریابی دیجیتال نیز شناخته شده، به معنی بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای آنلاین می باشد. این ابزارها توسط بسیاری از شرکت های چندملیتی و بین المللی مورد استفاده قرار گرفته و دامنه آن نیز در سراسر جهان گسترش یافته است. اینترنت، کل مفهوم و چشم انداز بازاریابی را تغییر داده و رشد آن نیز اقتصاد جهانی را شدیدا تحت تاثیر قرار داده است. همچنین بازاریابی اینترنتی، روش های بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان را تغییر داده است. در همین راستا، رسانه های اجتماعی یکی از ابزارهای مهم بازاریابی اینترنتی هستند که طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را جذب خود کرده اند.

ظهور تکنولوژی در جهان تجارت باعث شده تا وظیفه بازاریابان از تبلیغات بیلبوردی و کاغذی به محیط های بازاریابی اینترنتی تغییر یابد. امروزه شرکت ها نیز به جای تبلیغات محصولات شان در قالب تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها، مجلات، روزنامه ها و غیره روی طراحی صفحات وب تمرکز کرده اند. بازاریابی اینترنتی، آینده مدیریت بازاریابی است چرا که سریع و کم هزینه بوده و اطلاعات دقیق را به موقع در اختیار مشتریان قرار می دهد. تحقیقات نشان داده که امروزه افراد زیادی جذب تبلیغات آنلاین می شوند. شبکه های اجتماعی و محیط وب مخصوص گروه سنی خاصی نیست و هرکسی می تواند این تبلیغات ها را در صفحات وب مشاهده نماید. امروزه مصرف کنندگان، وفادار به برند خاصی نیستند، بنابراین با کمک بازاریابی آنلاین، شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را به روزرسانی کنند تا بتوانند وفاداری مصرف کنندگان خود را حفظ کنند. برای بقا در دنیای کسب و کار امروزه، شرکت ها باید ابزارهای بازاریابی اینترنتی را برای خرید و فروش آنلاین اتخاذ نمایند و می توان گفت که این ابزارها، عامل طلایی موفقیت شرکت ها محسوب می شوند.

این پروپوزال نیز با تمرکز بر این موضوع، برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. نوشتن پروپوزال، اولین و مهم ترین مرحله در آماده سازی یک پایان نامه می باشد و می توان گفت برخی از دانشجویان در این مرحله با مشکلاتی روبرو می شوند، از جمله عدم آشنایی با ساختارهای یک پروپوزال. پیشنهاد ما مطالعه چندین پروپوزال و آشنایی با این چارچوب ها می باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند الهام بخش ایده های تحقیقاتی جدیدی برای پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به حوزه مدیریت بازاریابی و مدیریت بازرگانی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]