دانلود پروپوزال تاثیر ظرفیت های بازاریابی و عملیاتی روی بازده مالی: یک دیدگاه مبتنی بر منبع

دیدگاه مبتنی بر منابع (RBV) شرکت ها، عملکرد مالی برتر را به قابلیت ها و منابع سازمانی نسبت می دهد. این قابلیت ها به طور گسترده ای به عنوان دسته های پیچیده اس از مهارت ها و دانش انباشته ای تعریف می شوند که شرکت ها را قادر می سازند تا فعالیت های خود را هماهنگ کرده و از دارایی های خود به بهترین نحو استفاده کنند. پژوهشگران اظهار داشته اند که هر شرکتی، مجموعه متمایزی از منابع و قابلیت ها را دارا می باشد، و برخی از این قابلیت ها، ارتباط نزدیکی با عملکرد برتر نسبت به دیگر عوامل دارند. محققین، سلسله مراتبی از قابلیت های سازمانی را تشریح کرده اند که در آنها قابلیت های خاص، با یک سری از قابلیت های کاربردی گسترده تر مانند قابلیت های بازاریابی و عملیاتی، ادغام شده اند. تعداد زیادی از محققین نیز به صراحت به اهمیت ادغام دیدگاه بازاریابی و عملیاتی در نیل به مزیت رقابتی، تاکید کرده اند. اگرچه نقش یکپارچه قابلیت های عملیاتی، حیاتی تر از نیل به مزیت رقابتی شده، با این حال، توابع عملیاتی و بازاریابی در مقالات مدیریتی به طور جدا مورد بررسی قرار گرفته اند. مقالات بازاریابی همیشه روی خلق تقاضا در مشتری و نحوه ارائه پیشنهادات و گزاره های ارزشمند و منحصر به فرد تمرکز داشته اند، مانند پیشنهاد اینکه یک شرکت بتواند عملکرد مالی خود را با بهبود ظرفیت های بازاریابی، افزایش دهد.

این پروپوزال نیز با رعایت کلیه چارچوب های پروپوزال نویسی، برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. یکی از ضروریات دوره کارشناسی ارشد برای هر دانشجویی، نگارش یک پروپوزال مناسب می باشد که می توان گفت برخی از دانشجویان نیز در این مرحله با مشکلاتی مواجه می گردند. یکی از راه حل های پیشنهادی برای آشنایی با ساختارهای تایید شده پروپوزال، مطالعه چندین پروپوزال و آشنایی با چارچوب های کلی و نیز کسب ایده های جدید از آنها می باشد و مطالعه این محصول نیز برای نگارش پروپوزالی در زمینه مدیریت بازاریابی، توصیه می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]