دانلود پروپوزال تاثیر مدیریت تجربه مشتری روی بازدهی و عملکرد تجاری

هدف این پژوهش، بررسی نحوه تاثیر ابعاد مختلف مدیریت تجربه مشتری (CEM) روی بهبود عملکرد تجاری و بهره وری سازمانی می باشد. در سال های اخیر، موضوع مدیریت تجربه مشتری، به عنوان زمینه کلیدی بسیاری از شرکت ها (مخصوصا شرکت های خدماتی) شناخته شده و توجهات بسیاری را از سمت متخصصین بازاریابی و پژوهشگران دانشگاهی به خود جلب کرده است. محققین ادعا کرده اند که تجربه مشتری به عنوان مهم ترین جنبه نیل به موفقیت در تمامی صنایع و شرکت ها، شناخته شده است. تحقیقات در این حوزه نشان داده اند که “تجربه زمانی اتفاق می افتد که مصرف کننده، کالایی را جستجو می کند، آن را می خرد و یا خدماتی را دریافت می کند”. این تجربه شامل چهار مرحله می باشد، که عبارتند از: جستجوی کالا در مرحله قبل از خرید (تصمیم گیری برای خرید)، مرحله خرید، مرحله استفاده و مرحله پس از استفاده. یک تجربه خوب را می توان به این شکل تشریح کرد که مشتری، حسی منحصر به فرد، به یادماندنی و و پایدار از آن محصول را تجربه کند. سازمان ها نیز از خلق ارزش برای مشتریان به شکل تجربه ای خوب آگاهی دارند. این تجربه خوب می تواند مزایای رقابتی زیادی را برای سازمان ها به همراه داشته باشد. بنابراین ایجاد این تجربه، برای بهبود روابط با مشتریان و افزایش وفاداری آنها بسیار ضروری بوده و مطمئنا منجر به سودآوری و بهره وری سازمانی می گردد. البته موضوعی که حائز اهمیت است این است که ایجاد تنوع صرفا روی کیفیت کالا و خدمات و قیمت های رقابتی کافی نیست و شرکت ها باید راه های جدیدی را برای دستیابی به مزیت رقابتی با تمرکز بر مدیریت تجربه مشتری پیدا کنند.

این پروپوزال نیز به بررسی مفصل تر این موضوع پرداخته است. این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، ابزارهای تحلیل داده ها و جنبه های نوآورانه در آن رعایت شده اند. شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه این محصول می توانید ایده های جدیدی را در ذهن خود پرورش دهید و علاوه بر آن، با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز آشنا شده و پروپوزال مناسبی را برای اهداف دانشگاهی خود آماده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]