دانلود پروپوزال رابطه میان شاخص های مدیریت سود و اطلاعات نامتقارن

عدم تقارن اطلاعاتی یکی از موضوعات کلیدی در مطالعات و مقالات حسابداری می باشد و به بیانی کلی بدین معنی است که دو طرف یک معامله دانش یکسان و هم ترازی از محصولات و یا کالاهای مبادله شده در آن معامله نداشته باشند. معمولاً در زمینه هایی که اطلاعات پیچیده یا بسختی قابل حصول هستند یا هر دو مورد صادق هست، بیشترین عدم تقارن بوجود می آید. از نظر بیمه، حصول اطلاعات انحصاری هنگام معامله نسبتاً دشوار است، اما در زمینه هایی مانند حقوق، پزشکی، فنآوری یا امور مالی، این امر نسبتاً آسان است. برای جلوگیری از سوء استفاده از مشتریان یا مراجعان توسط متخصصان امور مالی، اغلب بازارهای مالی به مکانیزم های اعتبار یا خوشنامی متکی هستند. آن مشاوران مالی یا شرکت های صندوق سرمایه گذاری که ثابت کرده اند، صادق ترین و موثرترین نماینده و مباشر دارایی های مشتریان خود هستند، معمولاً مشتریان را جذب می کنند، درحالی که کارگزاران متقلب یا غیرکارآمد عمدتاً مشتریان خود را از دست می دهند یا با خسارت های حقوقی مواجه می شوند.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته حسابداری و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان آماده شده و شما دانشجوی عزیز می توانید با مطالعه آن، اطلاعات و شناخت کلی در زمینه نحوه نگارش یک پروپوزال را به دست آورید و موضوع مشابه با موضوع این محصول را انتخاب نموده و برای اهداف دانشگاهی خود استفاده نمایید. این محصول برای ارائه کلاسی درس روش تحقیق نیز مناسب می باشد. یک سری از چارچوب های کلی پروپوزال نویسی از جمله، مدل مفهومی، روش گردآوری داده ها از جامعه آماری، حجم نمونه، ابزارهای پژوهشی، روش تحقیق، پرسش های تحقیق و جنبه های نوآورانه در این محصول کاملا رعایت شده اند. عدم تقارن اطلاعاتی یکی از موضوعات مورد توجه پژوشگران داخلی و خارجی بوده و منابع متعددی در این زمینه وجود دارد که در نگارش این پژوهش نیز از آنها استفاده شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]