دانلود پروپوزال روش تصمیم گیری چندمعیاری فازی برای پیاده سازی موفق مدیریت دانش

در این پژوهش، یک چارچوب پیش بینی مبتنی بر رویکرد تصمیم گیری چندمعیاری فازی برای کمک به سازمان ها در راستای آگاهی از فاکتورهای حیاتی موثر بر پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت دانش، سنجش احتمال موفقیت پروژه های مدیریت دانش و نیز شناسایی اقدامات ضروری قبل از پیاده سازی مدیریت دانش، ارائه شده است.

“دانش، قدرت است”. در طول دهه های اخیر، هسته سازمان ها از تمرکز بر نیروی کار و سرمایه به سوی تمرکز بر فناوری متمایل شده اند، و جهت گیری فعلی نیز رو به سوی دانش محوری دارد. با ظهور اقتصاد دانش محور، دانش به دارایی استراتژیک و منبع اصلی رقابت سازمانی تبدیل شده است. دارایی های فکری نامشهود برای بهبود ظرفیت های نوآوری سازمانی افزایش یافته اند، در حالیکه دارایی های ملموس رفته به تدریج کاهش یافته اند. محققین اظهار داشته اند که دانش حاصل از قدرت، منبع ناملموسی برای حفظ میراث ارزشمند بوده، و منجر به خلق هسته رقابت پذیری، یادگیری، حل مساله می گردد و نهایتا موقعیت های جدیدی را برای افراد و سازمان ها در حال و آینده ایجاد می کند. مدیریت دانش تبدیل به عامل تعیین کننده ای برای بقای آتی سازمان ها شده است. دانش مربوط به خدمات مشتریان، تولید محصولات و شکست ها و موفقیت های قبلی سازمان، منبعی محسوب می گردد که مزایای رقابتی پایدار و بلندمدتی را برای سازمان ها ایجاد خواهد کرد. مدیریت دانش، یک استراتژی آگاهانه از ارائه دانش صحیح به افراد مناسب و در زمان مناسب می باشد. شرکت ها نیز در تلاش هستند تا منابع فکری خود را مدیریت کرده و مزایای موجود را با پیاده سازی مدیریت دانش در عملیات های تجاری خود تقویت کنند.

در این پروپوزال نیز به بررسی پیاده سازی موفق مدیریت دانش در سازمان ها با استفاده از رویکردهای MCDM فازی پرداخته شده است. ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله بررسی متغیرها در قالب مدل مفهومی، ارائه جامعه آماری و روش های گردآوری و تحلیل داده ها، ارائه جنبه های نوآورانه و پرسش های تحقیق در این پروپوزال رعایت شده اند. مطالعه این پروپوزال می تواند الهام بخش ایده های تحقیقاتی جدیدی برای پژوهشگران باشد. شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه این محصول می توانید علاوه بر آشنایی با مفاهیم ارائه شده در آن، با ساختارهای پروپوزال نویسی نیز آشنا شده و پروپوزال مناسبی را برای اهداف دانشگاهی خود تهیه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]