دانلود پروپوزال فاکتورهای تعیین کننده اعتماد مشتری به سرویس های بانکداری اینترنتی

یکی از پیشرفت های عمده عصر معاصر در بخش بانکی، بانکداری اینترنتی است که به واسطه آن، بانک ها می توانند اطلاعات و طیف وسیعی از سرویس ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. بانکداری اینترنتی، به عنوان رابطی بین مشتریان و ارائه دهنده سرویس بوده و کانال جایگزینی برای بسیاری از خدمات فیزیکی بانکداری می باشد. بانک ها، راه حل هایی را نیز برای مشتریان خرده فروش خود توسعه داده اند. این رویکردهای مبتنی بر وب، نه تنها به ارائه سرویس های بهتر به مشتریان و حفظ آنها کمک می کنند بلکه، هزینه های عملیاتی بانک ها مانند تاسیس شعبات جدیدی و هزینه های مربوط به منابع انسانی را نیز کاهش می دهند. مطالعات نشان داده اند که انعطاف پذیری، سهولت در انجام تراکنش ها، عدم صرف زمان بیش از حد در صفوف بانک ها برای گرفتن خدمات و نیز محدود بودن ساعات کاری بانک ها باعث شده تا مشتریان تشویق به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی گردند. بنابراین بانکداری اینترنتی به بانک ها در حفظ و بهبود مشتریان و نیز کاهش هزینه های عملیاتی و اداری و بهبود مزیت رقابتی کمک می کنند. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، بخش بانکداری اینترنتی به دلیل مزایایی که داشته، رشد زیادی را تجربه کرده است. سرمایه گذاری های زیادی نیز از جانب بانک ها در راستای توسعه این سرویس ها برای افزایش رضایت مشتریان و نیز گرفتن سهم بیشتری این بازار انجام گرفته است. با این حال اگر مشتریان به این سرویس ها اعتماد نداشته و از آنها استفاده نکنند، مطمئنا زیان زیادی متوجه این سرمایه گذاری ها خواهد شد. بنابراین، اعتماد مشتریان یکی از عوامل اصلی در پیشبرد سرویس های بانکداری اینترنتی خواهد بود.

این پروپوزال نیز به بررسی این موضوع پرداخته و برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، ابزارهای پژوهشی و جنبه های نوآورانه در این محصول رعایت شده اند. شما دانشجوی گرامی نیز می توانید با مطالعه این محصول، علاوه بر آشنایی با مفاهیم آن، با ساختارهای کلی پروپوزال نویسی نیز آشنا شده و پروپوزال مناسبی را برای اهداف دانشگاهی خود آماده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]