دانلود پروپوزال مطالعه ای بر ارتباط اعتبار و تصویر شرکت با وفاداری و رضایت مشتریان

هدف این پروپوزال، آنالیز و تحلیل تاثیر تصویر یک شرکت روی فرآیندهای ارتباط با مشتریان و وفاداری و رضایت آنها بوده است. امروزه سازمان ها به طور چشم گیری با چالش مدیریت تصویر سازمانی دست و پنجه نرم می کنند. این موضوع حاکی از ارتباط مثبت و قوی بین نحوه درک افراد از سازمان ها و رفتار حمایتی یک سازمان می باشد. تصویر شرکتی به عنوان یک سری تصاویر ذهنی از یک شرکت در ذهن مخاطب درک شده است. تصویر شرکتی بر اساس درک ذینفعان از اقدامات خاص شرکت و نیز صنایع مرتبط و موضوعات ملی شکل می گیرد. تصویر شرکتی به میزان زیادی روی واکنش ذینفعان به اقدامات شرکتی، تاثیرگذار می باشد. یک سری از پژوهشگران این مفهوم را در قالب برآوردی کلی تعریف کرده اند که در آن، اقدامات گذشته یک شرکت و چشم اندازهای آتی آن در برابر رقبا را به تصویر می کشد.

مطمئنا یک تصویر شرکتی خوب تاثیر زیادی روی وفاداری و رضایت مشتریان آن شرکت خواهد داشت که در این پروپوزال نیز به بررسی فاکتورها و عوامل موثر بر آن پرداخته شده است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای یک پروپوزال شامل بررسی متغیرها در قالب یک مدل مفهومی، ارائه جامعه آماری مرتبط، ارائه ابزارهایی برای گردآوری و تحلیل داده ها، بررسی جنبه های تازگی و نوآورانه بودن تحقیق، و روش تحقیق در این محصول رعایت شده اند. یکی از دغدغه های دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد نوشتن پروپوزال می باشد. راه حل پیشنهادی ما مطالعه چندین پروپوزال مرتبط، آشنایی با ساختارهای آنها، کسب ایده های تحقیقاتی جدید و نهایتا انتخاب موضوعی مناسب برای پروپوزال دانشگاهی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]