دانلود پروپوزال مطالعه ای بر ارتباط بین شاخص های رضایت شغلی کارمندان و رضایت مشتریان

اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش رضایت مشتریان، به عنوان مسائلی بسیار مهم توسط سازمان ها مدنظر قرار گرفته اند (مخصوصا سازمان های بخش خدمات)، و از این رو، مطالعات و پژوهش های زیادی در این زمینه انجام شده است. با وجود اینکه قبلا تحقیقات گسترده ای در زمینه ارتباط رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان انجام گرفته، با این حال، ادغا شده که شواهد مفهومی و تجربی بیشتری برای نشان دادن این رابطه مورد نیاز می باشد. با این وجود، نتیجه نهایی بیشتر این تحقیقات، این بوده که کارکنان راضی، نقش مهمی در راضی کردن مشتریان دارند. کارکنان راضی به احتمال زیاد می توانند خدمات بهتری را با خوشرویی بیشتر در اختیار مشتریان قرار دهند. این موضوع باعث ایجاد تجربه ای خوب در مشتری شده، وفاداری مشتری را افزایش می دهد و نهایتا منجر به سودآوری بیشتر برای سازمان می شود. مطمئنا در حالت عکس نیز، یک کارمند ناراضی می تواند تاثیری منفی روی عملیات سازمان داشته و باعث ناراضی شدن مشتری و نهایتا کاهش درآمدزایی سازمان گردد. بنابراین نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که همه کسب و کارها باید روی اقدامات کارکنان خط اول خود تمرکز داشته باشند، کارکنانی که مستقیما و هر روزه با مشتریان رو در رو هستند.

این پروپوزال نیز به بررسی این موضوع مهم پرداخته است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، ابزارهای جمع آوری و تحلیل داده ها، پرسش های تحقیق و جنبه های نوآورانه طرح در آن رعایت شده اند. مطالعه این پروپوزال در مرحله اول می تواند زمینه ساز ایده های جدیدتری در این حوزه پژوهشی برای محققین علاقه مند باشد. همچنین شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه این محصول می توانید آشنایی بیشتری با ساختارهای پروپوزال نویسی کسب کرده و با توجه به ایده های ارائه شده در آن، پروپوزال مشابهی را برای اهداف پژوهشی و دانشگاهی خود آماده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]