دانلود پروپوزال مطالعه ای بر ارتباط شاخص های هوش اجتماعی با کیفیت ارائه خدمات

یکی از مهمترین فاکتورها برای هر سازمانی، مشتریان می باشند، در صورتی که سازمان بتواند رضایت مشتری را جلب کرده و آن را افزایش دهد، می توان گفت که به موفقیت نزدیک شده است. از این رو، سازمان های در حال توسعه همیشه سعی می کنند تا رضایت مشتریان را تضمین نمایند. در جهان رقابتی امروزه، حفاظت از منابع موجود و نیز جمع آوری منابع جدید، بسیار مهم است و باید گفت که کار آسانی هم نیست و فقط سازمان ها و نهادهایی در این زمینه موفق خواهند بود که قادر به افزایش توان رقابت پذیری و بهبود کیفیت محصولات و ارائه خدمات با توجه به نیازهای مشتریان باشند. در دو دهه اخیر نیز، با ظهور فناوری اطلاعات، عواملی چون روابط انسانی، و نیز موفقیت های استراتژیکی سازمان ها بر پایه هوش اجتماعی، به عنوان مهم ترین موضوعات علوم اجتماعی و منابع انسانی در زمینه آموزش و مدیریت منابع انسانی در نظر گرفته شده اند و قابلیت های هوش اجتماعی با دیگر انواع هوش ها مورد مقایسه قرار گرفته است. در همین زمینه برای ارزیابی هوش اجتماعی، فاکتورهایی چون ابعاد مختلف پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت های اجتماعی و اطلاعات اجتماعی مدنظر قرار گرفته اند.

در صنعت خدمات، ارائه خدماتی با کیفیت بالا به مشتریان، یک فاکتور کلیدی است که عملکرد سازمانی را تحت تاثیر قرار می دهد. ارزیابی کیفیت خدمات نیز به عنوان یکی از موضوعات اصلی و مفاهیم مطالعاتی تجربی مورد توجه قرار گرفته است.

این پروپوزال نیز به بررسی این موضوع پرداخته و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. چارچوب های کلی پروپوزال نویسی در آن رعایت شده و در نتیجه می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای یادگیری این چارچوب ها باشد. مطالعه پروپوزال های مختلف در این زمینه می تواند الهام بخش ایده های جدیدی برای دانشجویان علاقه مند به این حوزه پژوهشی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]