دانلود پروپوزال مطالعه ای بر ارتباط شاخص های رضایتمندی مشتری و مدیریت بهره وری تجاری

تاثیر عملکرد تجاری شرکت بر روی رضایت مشتری، موضوع مورد بحث در این پروپوزال می باشد. عملکرد تجاری در مقالات زیادی مورد مطالعه قرار گرفته و محققین زیادی به آن پرداخته اند و منابع داخلی و خارجی زیادی در این زمینه موجود می باشد و در این پروپوزال نیز به آنها اشاره شده است. در این پژوهش، همه استانداردهای مورد نیاز برای نگارش یک پروپوزال رعایت شده و شامل جامعه آماری، روش گردآوری داده ها، ابزار پژوهشی و مدل مفهومی می باشد. پژوهشگر می تواند با اساس قرار دادن این مطالعه، پروپوزال مشابهی را برای اهداف تحقیقاتی و دانشگاهی خود آماده نماید. یکی از موضوعات کلیدی در این مقاله، مدیریت عملکرد تجاری می باشد که در ادامه به شرح مختصری از آن می پردازیم:

مدیریت عملکرد کسب و کار، مجموعه ای از فرآیندهای تحلیلی و مدیریت عملکرد می باشد که مدیریت یک سازمان را قادر می سازد تا با شتاب بیشتری به اهداف از پیش تعیین شده نائل گردند. عملکرد تجاری یکی از شاخه های مدیریت فرآیندهای تجاری می باشد و سه فعالیت عمده را دنبال می کند:

انتخاب اهداف
تدوین اطلاعات سنجش مرتبط با پیشرفت یک سازمان در برابر این اهداف
تعامل مدیران در سایه این اطلاعات با نگاهی به بهبود عملکرد آتی در برابر این اهداف

اگرچه این موارد به طور پیوسته دنبال می شوند ولی با این حال عموما همزمان انجام شده و روی انتخاب اهداف توسط مدیران تاثیر می گذارند، و در ادامه سنجش اطلاعات دقیقا نظارت شده و اقدامات بعدی توسط سازمان انجام می گیرد. از آنجایی که اقدامات مرتبط با مدیریت عملکرد تجاری در سازمان های بزرگ شامل گردآوری و گزارش دهی حجم بالایی از داده ها می باشد، شرکت های نرم افزاری زیادی به ارائه ابزارهای هوشمند برای تسهیل این فرآیندها پرداخته اند. به دلیل وجود اقدامات بازاریابی زیاد در این زمینه، مدیریت عملکرد تجاری غالبا به شکلی درک شده که ضرورتا به این سیستم های نرم افزاری وابسته می باشد و بسیاری از تعاریف ارائه شده در زمینه این شاخه مدیریتی، حضور نرم افزار را جزئی جدایی ناپذیر از آن دانسته اند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]