دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر هوش هیجانی مدیریت در بهبود عملکرد مالی شرکت

این پژوهش به بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد و بهره وری مالی بانک ها پرداخته است. با توجه به رکود اقتصاد جهانی و نیز افزایش رقابت در صنعت بانکداری، مسلم است که مدیریت بانک ها به دنبال شناسایی و بهره گیری از استراتژی های ارائه خدمات عالی هستند. با توجه به پژوهش های انجام گرفته، بانک ها، حتی در مقیاس جهانی، به افزایش رقابت در این صنعت و نیز کاهش درآمد بالقوه واکنش نشان داده و به دنبال ارائه سرویس های بهتری به مشتریان هستند. علاوه بر این، تمرکز بر مشتریان موجود نیز به عنوان یک استراتژی اولیه کلیدی در کسب رضایت مشتری، شناخته شده است که اساس حفظ مشتری و متعاقبا، رشد مالی می باشد. به عبارت دیگر، عملکرد مالی بانک ها مبتنی بر نحوه درک خدمات از سمت مشتریان و نیز چگونگی استفاده از راهبردهای بازاریابی روابط می باشد. بازاریابی روابط، مناسب ترین چارچوب و استراتژی برای ارائه سرویس به مشتریان شناخته شده و پژوهش ها نشان داده اند که این بازاریابی، تاثیر مثبتی روی درک مشتریان از کیفیت خدمات دارد. با این حال، هوش هیجانی یکی از پایه های اساسی تاثیر مثبت بازاریابی روابط روی درک مشتریان از کیفیت خدمات می باشد. هوش هیجانی به عنوان توانایی یک فرد در شناسایی، ارزیابی و کنترل احساسات خود فرد و دیگران تعریف شده است.

این پروپوزال نیز با تاکید بر مفهوم و اهمیت هوش هیجانی، به بررسی نقش و جایگاه آن در بخش بانکداری پرداخته است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و می تواند ابزار مناسبی برای آشنایی دانشجویان با ساختارهای یک پروپوزال استاندارد باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند زمینه ساز ایده های مشابهی برای تحقیقاتی مشابه آتی پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه مطالعاتی در نظر گرفته شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]