دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر چارچوب های تکنولوژی اطلاعات روی بهبود فرآیندهای بازاریابی

بازاریابی، یک عملکرد مدیریتی و مجموعه ای رویه ها برای تولید، همکاری و ایجاد ارزش برای مشتریان و بهبود ارتباط با مشتری برای کسب سود بیشتر برای سازمان می باشد. بازاریابی عملی نیز مربوط به دریافت پیام هایی از جانب مشتریان بالقوه به روشی خلاقانه برای تاثیرگذاری روی تصمیمات خرید آنها می باشد. در این پژوهش به بررسی رابطه بین تکنولوژی اطلاعات و بازاریابی پرداخته شده است. قرن بیست و یکم، قرن استفاده از ابزارهای مختلف مبتنی بر فناوری اطلاعات می باشد. در همین راستا، بازاریابان حرفه ای نیز ترجیح می دهند تا از ابزارهای بازاریابی آنلاین و بازاریابی موبایلی برای افزایش معاملات خود استفاده نمایند. مطمئنا شناخت اینکه کدام ابزار IT می تواند در این زمینه موثرتر باشد، بسیار مهم است. همانطور که ذکر شد، امروزه بسیاری از بازاریابان تمایل دارند تا از بازاریابی مدرن برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند. به دلیل رشد سریع فناوری، بازاریابی دیجیتال مدرن، فرصت های بیشتری را برای جذب مشتریان بیشتر و بهبود فروش و سود شرکت ایجاد کرده است. تکنولوژی هایی مانند اینترنت، تلفن های همراه، رسانه های اجتماعی، و نرم افزارهای CRM، تاثیر چشم گیری روی فرآیند بهبود ارتباط شرکت ها با مشتریان شان گذاشته اند. بیشتر متخصصین کسب و کار و نیز مصرف کنندگان از کامپیوترها و موبایل هایشان برای جستجوی اطلاعات و ارتباط با کسب و کارهای دیگر استفاده می کنند. زمانی که منابع اطلاعاتی زیادی در دسترس باشد، مصرف کنندگان راحت تر می توانند نیازهای خود را بر اساس کیفیت و قیمت های رقابتی، برآورده سازند.

این پروپوزال نیز به بررسی این مفاهیم پرداخته و با رعایت کلیه ساختارهای پروپوزال نویسی، برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. مطالعه این محصولات برای دانشجویان و پژوهشگرانی که به دنبال کسب ایده های جدید برای اهداف تحقیقاتی خود هستند، می تواند بسیار مفید باشد. همچنین شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه این محصول و نیز چند پروپوزال مشابه دیگر، می توانید آشنایی بیشتری با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی پیدا کرده و نهایتا، پروپوزال خود را بر مبنای این استانداردها آماده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]