دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نتایج تجاری فرهنگ و رفتارهای بازار محور

مقالات بازاریابی نشان داده اند که فرهنگ سازمانی یک شرکت، نقشی حیاتی در تعیین جهت گیری های بازاری ایفا کرده و در نتیجه شرکت را قادر به پذیرش موفق محیط خود در راستای نیل به عملکرد تجاری برتر می کند. توصیفات بازاریابی استراتژیک از عملکرد شرکتی، در درجه اول روی جهت گیری های بازاری متمرکز بوده و بر توانایی یک شرکت در واکنش مناسب و سریع به محیط بازاری تاکید می کند. در این زمینه، فرهنگ سازمانی، ارزش های مشترک، عقاید، و مفروضاتی که خالق هنجارهای رفتاری عملکرد افراد و گروه ها در سازمان ها هستند، به عنوان عوامل تعیین کننده و مهمی در درک عملکرد شرکت شناخته شده اند. از آنجایی که، فرهنگ سازمانی روی نحوه عملکرد مدیران و کارکنان و پاسخ آنها به محرک های محیطی تاثیر می گذارد، به عنوان عامل موثر در توانایی شرکت برای ایجاد و استفاده از دانش بازاری برای تطبیق با محیط بازار شناخته شده است. این فرهنگ همچنین ارتباط مستقیمی با توانایی شرکت در خلق نوآوری و عملکرد تجاری برتر دارد.

مفهوم بازاریابی بیان می کند که موفقیت سازمانی بستگی به برقراری بهتر نیازهای مشتریان نسبت به رقبا دارد. بنابراین، باور کلی بر این است که جهت گیری های بازاریابی و پیاده سازی دقیق مفهوم بازاریابی می تواند منجر به سطوح بالای عملکرد سازمانی در سازمان های تجاری و بازرگانی گردد.

این پروپوزال نیز با تاکید بر این موضوع به بررسی نقش فرهنگ بازار محور در موفقیت ها و نتایج تجاری شرکت ها پرداخته و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای کلی از جمله بررسی متغیرها در قالب مدل مفهومی، جامعه آماری، ابزارهای گردآوری و تحلیل داده ها و جنبه های نوآورانه در این پروپوزال رعایت شده اند. مطالعه این پروپوزال می تواند برای آن دسته از دانشجویانی که به دنبال ایده های جدیدی برای پروپوزال دانشگاهی خود هستند، مفید باشد. همچنین مطالعه پروپوزال های مختلف می تواند دانشجویان را با ساختارهای استاندارد یک پروپوزال آشنا کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]