دانلود پروپوزال نقش ابزارهای بازاریابی الکترونیکی در فرآیندهای بازاریابی گردشگری

بازاریابی الکترونیکی در چند سال گذشته به مرکز توجه بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است. افراد از اینترنت برای اهداف مختلفی چون تعاملات اجتماعی، کسب اطلاعات، و خرید کالاها و دریافت خدمات استفاده می کنند. پژوهش های اخیر نیز نشان داده اند که بیش از هشتاد درصد کاربران اینترنت از آن برای دریافت اطلاعات کالاها و خدمات استفاده می کنند و حدود پنجاه درصد نیز منجر به خرید آنلاین می گردد. با توجه به اهمیت این موضوع، شرکت های فعال در زمینه گردشگری نیز از پتانسیل های این بازار استفاده کرده اند. این مطالعه نیز به دنبال بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی الکترونیکی روی عملکرد بازاریابی شرکت های خصوصی فعال در زمینه گردشگری بوده است.

رشد سریع تکنولوژی در چند سال اخیر منجر به توسعه اینترنت شده و اینترنت نیز محیطی را به وجود آورده که بسیاری از کارهای کاربران را تسهیل بخشیده است. استفاده از اینترنت در سازمان ها نیز محبوبیتی جهانی یافته و این موضوع نیز منجر به مفهوم جدیدی در مدیریت بازاریابی، یعنی “بازاریابی الکترونیکی” شده است و فلسفه آن نیز خلق ارزش برای مشتریان و توسعه شبکه های ارتباطی بین شرکت ها و افراد می باشد. در همین راستا طبق تحقیقات به عمل آمده، سهم بازار گردشگری و توریسم نیز در زمینه بازاریابی الکترونیکی زیاد بوده و شرکت های گردشگری به دنبال استفاده از ابزارهای بازاریابی الکترونیکی برای اهداف تجاری خود بوده اند و مطمئنا بسیاری از این شرکت ها نیز نتایج مطلوبی را در این زمینه کسب کرده اند.

این پروپوزال نیز به دنبال بررسی تاثیر این ابزارها روی بهبود فرآیندهای بازاریابی گردشگری و نیز عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان در این زمینه بوده است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی در آن رعایت شده اند. نوشتن پروپوزال خوب یکی از ضروریات دوره کارشناسی ارشد می باشد و احتمالا برخی از دانشجویان، آشنایی کافی با چارچوب های کلی یک پروپوزال استاندارد نداشته باشند. مطالعه این محصول می تواند راهگشای این عزیزان در آشنایی با این ساختارها بوده و علاوه بر این، ایده های جدیدی را نیز در ذهن آنها برای انتخاب موضوعی مشابه خلق نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]