دانلود پروپوزال نقش چارچوب های زنجیره تامین پایدار روی رفتار و نگرش مشتریان هتل

موضوعات مربوط به پایداری در سال های اخیر، توجه بسیاری از محققین و فعالان در زمینه هتلداری را به خود معطوف ساخته اند. یکی از دلایل این موضوع، این است که امروزه، مسافران و گردشگران زیادی هستند که به اقدامات پایدار شرکت ها و سازمان ها توجه می کنند و نگرش مثبتی نسبت به شرکت هایی دارند که این اقدامات را پیاده سازی می کنند. این اقدامات به یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده در ادراک و فرآیندهای تصمیم گیری مشتریان تبدیل شده اند. همچنین تحقیقات اخیر نیز نشان داده اند که فعالیت های پایدار سازمان، تاثیر چشم گیری روی وفاداری مشتریان دارند. مطالعات زیادی به بررسی اقدامات پایدار شرکت های هتلداری و تاثیر آنها روی رفتار خرید مشتریان پرداخته اند و بیشتر آنها نیز روی ابعاد مختلف آنها تمرکز کرده اند، شامل ابعاد محیطی مانند شیوه های سبز و مدیریت زیست محیطی و جنبه های اجتماعی مانند مسئولیت اجتماعی شرکت. نکته حائر اهمیت در این بین، این است که نیل به پایداری نیازمند همکاری طولانی مدت میان تمام ذینفعان دخیل در زنجیره تامین هتلداری است که در برگیرنده تمامی تامین کنندگان، خرده فروشان کالاها و ارائه دهندگان خدمات می باشد. بنابراین، درک عمیق تاثیرات شیوه های پایدار روی رفتار مصرف کننده نیازمند بررسی دقیق تاثیر این اقدامات روی تمامی اعضای زنجیره تامین با در نظر گرفتن تمامی ابعاد زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی می باشد.

این پروپوزال نیز با تاکید بر این ابعاد و نقش چشم گیر آنها در نیل به زنجیره تامین پایدار به بررسی این موضوع پرداخته است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، روش گردآوری داده ها و جنبه های نوآورانه در این محصول رعایت شده اند. مطالعه این محصول می تواند زمینه ساز ایده های تحقیقاتی جدیدی برای محققین علاقه مند به این حوزه پژوهشی باشد. همچنین شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه این محصول می توانید آشنایی بیشتری با چارچوب های یک پروپوزال یافته و در پروپوزال دانشگاهی خود به کار گیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]