پروپوزال آماده مدیریت نقش شهرت نام تجاری در ایجاد رابطه بین نام تجاری آنلاین با مصرف کننده

پروپوزال نقش شهرت نام تجاری در ایجاد رابطه بین نام تجاری آنلاین با مصرف کننده

بررسی نقش شهرت نام تجاری در ایجاد رابطه بین مصرف کننده با نام تجاری آنلاین و ارائه مدل مناسب آن (مطالعه موردی: استفاده کنندگان سیستم خدمات پرداخت آنلاین در کشور)

  • بیان مسئله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
  • اهداف تحقیق
  • هدف اصلی
  • اهداف فرعی
  • اهداف کلی
  • فرضیات پژوهش
  • فرضیه اصلی
  • فرضیات فرعی
  • سوالات پژوهش
  • سوال اصلی
  • سوالات فرعی
  • مدل مفهومی
  • تعریف متغیرها
  • قلمرو پژوهش
  • جامعه آماری
  • روش و ابزار گرد آوری اطلاعات
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها
  • منابع
  • مقاله بیس
  • پرسشنامه

 

۲۱ صفحه با فرمت ورود + مدل + پرسشنامه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.